Canv Pleci si Revii


Am plecat si-am venit si iar am plecat. Pana intr-o zi cand am venit definitiv. M-a intaratat, ce-i drept, spunandu-mi ca singura mea calitate e faptul ca-s buna... la suflet! Procesul demonstrativ pe care l-am demarat atunci, intr-o toamna in urma cu multi ani, continua si-n zilele noastre. Am de gand sa incerc sa descriu o poveste reala de dragoste pe care, daca as avea destinul in palme, as face-o sa dureze mult pe axa infinitului. Nu poate dura o eternitate, cand nici noi nu suntem vesnici. Ca sa-mi cladesc pe ceva speranta, am folosit cuvantul poveste, caci nu s-au mai vazut Feti Frumosi sau Ilene Cosanzene pierzand in lupta cu zmeii? L-am intalnit in urma cu zece ani, iar acum 8 ani scriam randurile de mai sus. Cineva a tras cu urechea si, pentru ca am fost cuminte si-am luat note bune la scoala, iar acasa am papat tot din farfurie, s-a gandit sa ma lase, cu destinul meu cu tot, asa cum il vreau! In, mi-a stat in dreapta si mi-a vorbit de bine si de greu. Ba, cred ca ala fost popa! Urechile imi erau foarte emotionate, n-am inteles mare lucru. De aceea, viata noastra nu s-a schimbat cu nimic,cinca nu avem domiciliul comun in acte, dar pasii ni-s tot unii langa ceilalti. Se mai ratacesc, dar urmele raman si le gasim cand ne bate gandul cel bun peste cap. Un cadou aniversar a fost primul interviu pe care l-am acordat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu